Annesinden kızına.. Tarif Defterime Hoşgeldiniz:))

21 Kasım 2011 Pazartesi

Mimlendim..:))

Slm güzellikler, geçen haftalarda Tombul tarifler ve essu blog tarafından mimlendim ama cevap vermeye fırsat bulamamıştım bir türlü, geciktiğim için önce özür diliyorum kendilerinden:))

Tombul Tarifler hayatımda iz bırakan en çok sevdiğim 3 şarkıyı anısıyla birlikte paylaşmamı istemiş;

1. Onur Akın- Yağmur Yüreklim; eşimle ilk tanıştığımız zamanlarda sık sık dinlediğimiz bir parçaydı, sözleri derin izler bırakmıştır yüreğimizde..
2.Gökhan Kırdar- yerine sevemem; düğünümüzde dans ettiğimiz parçaydı, sözleri çok anlamlı çok seviyorum bu şarkıyı..
3.Nazan Öncel- Beni bu koca şehirde yalnız bırakma..Son günlerde severek dinlediğim bir parça bu, henüz klip çekilmedi galiba bu şarkıya, eşimde çok sever bu şarkıyı..
Eveeeett, şimdi bende size soruyorum, sizin en sevdiğiniz ve anısı olan 3 şarkı nedir, essu, pasta köşesi, şehrinaz, reyhan kesici, banualtun, pembe kekik, mintininmutfağı sadece mimlediklerim değil blogumu ziyaret eden herkes cevap verebilir çok memnun kalırım:))

Şimdi de essu blog kardeşimin Mimine cvp vermek istiyorum, Bakımlımıyım değilmiyim??

1. Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
 Duruma göre değişiyor ama 2 kere diyebilirim sanırım.
2. Cilt tipin nedir, ? 

Kuru cilt

3. Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Lorael temizleyici tonik , temizleme sütü
4. Peeling yapar mısın? 
yaparım siyah noktalar için niveanın burun ve çene bandını kullanıyorum tavsiye ederim..
5. Peeling ürünün ne marka?

Lorael
6. Nemlendiricin nedir?
Lorael günlük bakım kremi genelde, ama Nıvea ve Olay da kullanıyorum arada..
7. Çillerin var mı?
biraz
8. Göz kremi kullanıyor musun?
hayır

9. Cildin akneye meyilli midir?
çok şükür değil
10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?
kullanmıyorum

MAKYAJ

11. Fondötenin nedir?
Artisty, oriflame
12. Kapatıcı kullanıyor musun?
hayır
13. Makyaj alt tonunu biliyor musun?
hayır bilmyorum :)
14. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
bana lazım aslında kirpiklerim kısa çünkü:))
15. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun? Nezaman biterse ozaman atıyorum zaman tutmadım :) 1 yıl bitmezse atmam kullanırım heralde güzel gösterdikten sonra :)

16. Hangi mascarayı kullanıyorsun?

Avonun ürünlerini kullanıyorum genelde
17. Sephora mı MAC mi?
İkisinide kullanmadım
18. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan : ) faydalanırsın?
Allaık fırçası, göz kalemi, kaş fırçası
19. Far bazı kullanıyor musun?
hayır
20. Ya yüz için?
hayır

21. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?
flormar, avon numarası aklımda değil ama yaa..
22. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin?
ikisini de kullanırım
23. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın? : )
Hatırlamıyorum :P
24. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Hiç kullanmadım
25. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?
kullanmışımdır herhalde
26. Favori rujun nedir?
avon parlatıcı dolgunlaştırıcı rujum açık pembe renginde:))
27. Peki gloss?
kullanıyorum

29. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Hiç yapmadım :) 
30. Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun
bi bilgim yok ilgilenmedim hiç
31. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
hayır
32. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?
evet:(
33. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?

hem göz hem de dudakta canlı renkelrin kullanılması, mesela göze yeşil sürüp dudağa kırmızı ruj sürülmesi gibi..
34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?

Doğallıktan yanayım
35. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Ebru Gündeş
36. Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
rimel seçerdim :)

37. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Çıkarım
38. Makyajsız nasıl gözültüğünü düşünüyorsun?
Solgun
39. Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka?
o konuda bi bilgim yok uzman değilim sonuçta..
40. Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?

Dozunda yapıldığı sürece yapılması gerekir bence..

5 yorum:

essu dedi ki...

teşekkür ederim canım :)
bende insallah en tez zamanda cevaplarım :P

Limon çiçekleri dedi ki...

Mimlerini ilgi ile okudum canım.Teşekkürler..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

beni de mimlemişsin arkadaşım:) inşallah en kısa zamanda cevaplarım:)öpüyorum...

anne eli gibi dedi ki...

MİMİ ALDIM CANIM,İLK FIRSATTA CEVAPLAYACAĞIM ÇOK SAĞOL:)
SEVGİLER..

Unknown dedi ki...

Baya güzel parçalarmış gerçekten klasik olmuşlar. Teşekkür ederim canım sevgilerimle...