Annesinden kızına.. Tarif Defterime Hoşgeldiniz:))

15 Eylül 2011 Perşembe

Domatesli biber kavurma

Slm arkadaşlar..İşe başladığım için bu aralar pek giremedim mutfağıma..İnşlh haftasonları birlikte olucaz. Bugün çok sevdiğim komşum, arkadaşım Filiz ablama çaya gittim, meşhur biber kavurmasından yapmıştı..Çayın yanına harika gidiyor birkaç tane de simit ve poğaça koyun yanına alın size 5çayı..Gerçi biz bunu daha çok kahvaltı günlerimizde yapıyoruz herneyse hem pratik hem leziz bir tarif vericem sizlere bugün:)


Tavada yağı kızdırın,  biberleri(acı olmayacak, kırmızı biber de olabilir) ekleyin, alt üst kızartın biraz, sonra üstüne domatesleri doğrayıp ekleyin biraz tuz..tamamdır..üzerine de sarımsaklı yoğurt nefiss oluyor..afiyet olsun:))

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım özellikle kahvaltılarda ekmeği
suyuna bana bana yemeyi çok severim ellerine sağlık sevgiler.

ASLI dedi ki...

ekmek banip yemek var $imdi :)

Şirince Tatlar dedi ki...

deryacım bende çok severim ama çok ekmek yediriyo bu yaa:(( teşk ederim yorumun için..
Aslıcım teşk ederim..

mutfagabuyrun dedi ki...

sarımsaklı yoğurtluda harika olur canım ama gerçekten de çok ekmek yediriyor.afiyet şeker olsun.öpüyorum.

modafobik dedi ki...

Ohhh canim fena cekti :)
Bu arada blogumdaki cekilise bekleriiim :)

Şirince Tatlar dedi ki...

teşkrler..

Ayşe dedi ki...

mmmhhh...cok canim cekti, okul cikisi bundan yapip ekmegi bandira bandira yemeli ;) ellerine saglik...

mavii dedi ki...

merhaba cnm bende çok severim ama cidden çok ekmek yediriyor :D hiç yogurtllu denemedim senin için birde böyle deniyeyim :)) sevgiler cnm blogun çok güzel içten!